Kaip organizuoti viešųjų pirkimų procesą didelėje organizacijoje
2023 m. pradėjo veikti naujai įsteigtos savivaldybių centrinės perkančiosios organizacijos, o iki 2026 m. sprendimus dėl centralizuotų pirkimų vykdymo turi priimti Vyriausybė, ministerijos ir kitos valstybės institucijos. Tad ką tokių savivaldybių administracijų, ministerijų ar kitų institucijų darbuotojai turi žinoti apie viešųjų pirkimų procesą, vidaus kontrolę, savo funkcijas ir atsakomybę?
Seminaro temos:
Viešųjų pirkimų proceso organizavimas ir vidaus kontrolė
Viešųjų pirkimų planavimas: už pirkimų planavimą atsakingų asmenų ir pirkimų iniciatorių funkcijos ir atsakomybė
Viešųjų pirkimų inicijavimas: pirkimų iniciatorių funkcijos ir atsakomybė
Viešųjų pirkimų vykdymas: pirkimų organizatorių ir Viešojo pirkimo komisijos funkcijos ir atsakomybė
Ataskaitos ir viešojo pirkimo sutarčių viešinimas
Viešojo pirkimo sutarčių vykdymas ir priežiūra
Kam skirtas seminaras?
Seminaras skirta šalies savivaldybių administracijų, ministerijų ir kitų institucijų darbuotojams, dalyvaujantiems viešųjų pirkimų ir vidaus kontrolės procese.
Apie seminarą
Seminaras gali vykti organizacijos biure arba nuotoliniu būdu per „Zoom“ platformą. Mokymuose dalyvaujančių organizacijos darbuotojų skaičius neribojamas.
Mokymų dalyviams suteikiame pažymėjimus.