Skaičiuojama, kad optimizuoti ir skaitmenizuoti viešųjų pirkimų procesai leidžia sumažinti 30% darbo laiko sąnaudų ir atitinkamai 20% administracinių pirkimų organizavimo kaštų.
Mokymų metu sužinosite, kaip paprasčiau ir greičiau organizuoti ir administruoti viešuosius pirkimus. Taip pat išmoksite dirbti su skaitmeniniais pirkimų įrankiais ir skaitmeniniu būdu valdyti pirkimų procedūras: rengti pirkimų planą, kontroliuoti vykdomų pirkimų duomenis, registruoti atliktus pirkimus ir rengti pirkimų žurnalą, formuoti privalomas ataskaitas ir kt.
Mokymų temos:
Viešųjų pirkimų organizavimo aspektai ir principai
Viešųjų pirkimų procesas (I): viešųjų pirkimų organizavimas
Viešųjų pirkimų procesas (II): viešųjų pirkimų planavimas ir inicijavimas
Viešųjų pirkimų procesas (III): viešųjų pirkimų vykdymas
Viešųjų pirkimų procesas (IV): sutartys, jų įgyvendinimas, viešinimas ir privalomos ataskaitos
Viešųjų pirkimų proceso administravimas platformoje „Mano konkursas“
Viešųjų pirkimų vykdymas elektroninėse sistemose
Kam skirti mokymai?
Mokymai skirti perkančiųjų organizacijų vadovams ir darbuotojams, kurie pagal jiems priskirtas funkcijas organizuoja ir administruoja viešųjų pirkimų procesą.
Apie mokymus
Mokymai vyksta nuotoliniu būdu per platformą „Zoom“. Mokymų programą sudaro 9 susitikimai.
Gaukite finansavimą!
Jei atitinkate keliamus reikalavimus, galite gauti 450 Eur valstybės finansavimą šiems mokymams*. Daugiau informacijos: KURSUOK finansavimo kriterijai. Mokymuose taip pat galite dalyvauti savo lėšomis.
KURSUOK registracija* Jei neatitinkate KURSUOK reikalavimų ir mokymuose dalyvausite savo lėšomis, registraciją į mokymus vis tiek atlikite KURSUOK platformoje (nurodydami, kad 450 Eur sumą dengsite savo lėšomis).